Tilbake
Land
Tilbake
Mine kjøretøy
-
Reservedeler til bilen din
Biler fra CITROËN Jumpy I MPV: tekniske spesifikasjoner, versjoner og utførelser
Kjøretøyet Citroën Jumpy I (U6U) er en flerbruksbil med opp til 9 seter, som ble produsert i Europa fra 1994 til 2006. De ble brukt som tjenestebiler av politi, militæret og nødtjenester. Bilene er kjent for å være enkle, pålitelige, enkle å vedlikeholde og for å ha en lav pris. Et stort utvalg av komponenter til disse bilene venter på deg i nettbutikken vår, som bremsekalipere og -klosser, bærearmer og bøssinger, drivremmer, skiver og strammere, elementer til kløtsjen og motoren samt andre deler, pleieprodukter til biler, forbruksvarer og verktøy til bilreparasjoner. Abonner på nyhetsbrevet vårt, så kan du kjøpe reservedeler til Citroën Jumpy I (U6U) til virkelig lave priser.
De tekniske egenskapene til Citroën Jumpy I (U6U)
Til å begynne med var flerbruksbilen Citroën Jumpy I (U6U) 4440 mm lang, 1810 mm bred og 1940 mm høy. For bilene som ble produsert etter 2000, var lengden, bredden og høyden henholdsvis 4454 mm, 1812 mm og 1710 mm. Produsenten tilbudte karosseriversjoner med kort og lang akselavstand etter at bilen ble oppdatert i 2004. De med kort akselavstand var 4524 mm lange og de med lang – 4922 mm. Avhengig av hvordan baksetene ble plassert, kunne volumet i bagasjerommet være opp til 5000 liter. Bakkeklaringen kunne være 130 eller 135 mm.
Bilen kunne ha 5, 6, 8 eller 9 seter, avhengig av hvilken versjon som ble valgt. Den andre og tredje seteraden var tilgjengelig via en skyvedør, på en eller begge sider av bilen. Bakdøren var en standardversjon med to dørblad.
Opphenget foran var uavhengig og hadde MacPherson-fjærbein, mens det bak var avhengig med bladfjærer. Bilen hadde bare bremseskiver på framakselen.
Hovedversjoner
Produsenten kom med mer enn 10 versjoner av Citroën Jumpy I (U6U) i løpet av produksjonsårene. De var utstyrt med bensin- eller dieselmotorer. Alle flerbruksbilene hadde forhjulsdrift.
En av de mest solgte var dieselversjonen 2,0 TD. Den hadde en turbomotor med 4 sylindre og 8 ventiler med turbo og direkteinnsprøyting. Den hadde 110 hk og dreiemoment på 250 Nm. Det siste ble nådd ved 1750 o/min. Bilen akselererte fra 0 til 100 km/t på 14,1 sekunder. Topphastigheten var 165 km/t. Flerbruksbilen brukte 5,6 liter på 100 km med landeveiskjøring, 6,7 liter i den kombinerte syklusen og 8,7 liter i kjøresyklusen for bykjøring. Bilens maksimale lastekapasitet var på 910 kg.
Utstyrsnivåene til Jumpy I (U6U)
Interiøret i bilen var veldig praktisk. Solvisiret gjorde at det var enkelt å se instrumentbordet uansett lysforhold. Girspaken var montert foran på dashbordet, slik at det var plass til tre seter foran. Det var mange hyller og lommer i interiøret, som kunne brukes til å lagre små gjenstander i. Når det gjelder annet utstyr, kunne man få klimaanlegg, handsfree-utstyr, elektriske vinduer, bilstereo, kollisjonsputer og annet til denne bilen.