Deler CITROËN Jumpy I Van
Deler for CITROËN Jumpy I Van
Populære deler til CITROËN JUMPY fra reservedelskatalogen:
Også til følgende Citroën-modeller:
Viktige bildeler for CITROËN Jumpy I Van
CITROËN Jumpy I Van delekatalog
Populære varer til CITROËN JUMPY Kassevogn (BS_, BT_, BY_, BZ_)
Det mest populære tilbehøret til CITROËN Jumpy I Van
Biler fra CITROËN Jumpy I Van: tekniske spesifikasjoner, versjoner og utførelser
Kjøretøyet Citroën Jumpy I (BS_, BT_, BY_, BZ_) er en kassebil med 2 eller 3 seter, som ble produsert mellom 1994 og 2006. Bilen kom på tredjeplass i den prestisjetunge «Inernational Van of the Year»-konkurransen i 1996. Disse bilene var pålitelige og praktiske, det er grunnen til at det ble solgt mange av dem i Europa. Men de må vedlikeholdes i tide for at de skal fungere godt. Du kan kjøpe reservedeler av høy kvalitet og forbruksdeler til Citroën Jumpy I (BS_, BT_, BY_, BZ_) hos oss. Abonner på nyhetsbrevet vårt og få med deg alle kampanjene våre.
De tekniske egenskapene Citroën Jumpy I (BS_, BT_, BY_, BZ_)
Citroën Jumpy I kassebil var tilgjengelig med en kort og en lang akselavstand. Avhengig av versjonen og produksjonsåret, varierte lengden fra 4440 til 4922 mm, bredden var 1810–1844 mm og høyden mellom 1710 og 1940 mm. Bakkeklaringen var 130–135 mm. Vanligvis var det plass til føreren og to passasjerer i kabinen. Men det var også biler med 2 seter, med ett enkeltsete i stedet for en benk for to passasjerer.
Avhengig av de valgte parametrene for karosseriet, var kapasiteten til lasterommet 4 m3 eller 5 m3. Karosseriet kunne ha 4 eller 5 dører. Bakdøren var en standardversjon med to dørblad. Galvanisering gjorde at kassebilen hadde utmerket bestandighet mot korrosjon.
Opphenget foran var uavhengig og hadde MacPherson-fjærbein, mens det bak var avhengig med bladfjærer. Bilen hadde bremseskiver på framakselen og bremsetromler på den bak.
Hovedversjoner
Produsenten kom med mer enn 10 versjoner av Citroën Jumpy I (BS_, BT_, BY_, BZ_) (1994–2006) i løpet av årene den ble produsert, både versjoner med diesel og med bensin. Alle hadde forhjulsdrift.
Bensinversjonen 2,0 MT var ganske populær. Den hadde en 4-sylindret bensinmotor med 16 ventiler og flerpunkts innsprøyting av drivstoff og 136 hk. Den hadde maks dreiemoment på 190 Nm som ble nådd ved 4000 o/min. Drivstofforbruket var 9 liter på 100 km i syklusen med kombinert kjøring. Maks lastekapasitet var 750 kg. Det var en manuell girkasse med 5 trinn i denne bilen.
Utstyrsnivåene til Citroën Jumpy I (BS_, BT_, BY_, BZ_)
Utstyrsnivåene til Citroën Jumpy I (BS_, BT_, BY_, BZ_) samsvarte med bilens tiltenkte bruk, og inkluderte bare nødvendig utstyr, for eksempel hydraulisk servostyring. Setene hadde nakkestøtter, og det var et armlene for sjåføren. Ryggen til midtsetet ble til et bord med koppholdere når den ble lagt ned. Utstyr som ABS-bremser, elektriske vinduer, sidespeil med elektrisk justering, klimaanlegg, kollisjonsputer og et lydanlegg var tilgjengelig som alternativer.