Deler Suzuki Wagon R+ MM
Deler for Suzuki Wagon R+ MM
-
Type 1.3 DDiS (RB 413D)år (Fra-til): 09.2003 - ...
-
Karosseriet typeType stasjon
-
Kraft [kW] 51Kraft [hk] 70Sylindervolum (cc) 1248Sylindere 4
-
Ventiler per forbrenningskammerMotortypeGirkasse ---
-
Drivstofftype DieselDrivstoffforsyning ...Bremsesystem ...
Populære deler til SUZUKI WAGON R+ fra reservedelskatalogen:
Også til følgende Suzuki-modeller:
Viktige bildeler for Suzuki Wagon R+ MM
Suzuki Wagon R+ MM delekatalog
Populære varer til SUZUKI Wagon R+ Hatchback (MM)
Det mest populære tilbehøret til Suzuki Wagon R+ MM
Biler fra SUZUKI Wagon R+ II Hatchback (MM): tekniske spesifikasjoner, versjoner og utførelser
Kjøretøyet Suzuki Wagon R+ (MM) er en kompakt allbruksbil, som ble produsert i 2000–2006. Den var kjent for å være praktisk og allsidig med god manøvrering og drivstoffeffektivitet. Den var perfekt til bykjøring, trengte liten plass til parkering og var lett å manøvrere i bytrafikken. Bilen vekket oppsikt med sitt iøynefallende design. Et stort utvalg av deler til denne og andre biler finner du i vår online butikk. Kontakt våre spesialister, og de vil informere deg om hvordan du kan kjøpe reservedeler til Suzuki Wagon R+ (MM) til de beste prisene.
Tekniske spesifikasjoner på Suzuki Wagon R+ (MM)
Suzuki Wagon R+ (MM) allbruksbil var 3500 mm lang, 1600 mm bred og 1700 høy. Avhengig av utgaven, hadde denne bilen plass til 4 eller 5 personer. Volumet på bagasjerommet var 300 liter, som kunne økes til 1250 liter med baksetene lagt ned. Bakkeklaringen var 150 mm. Karosseriet utmerket seg som særlig motstandsdyktig mot rust. Bilen hadde 5 dører, og en bakluke.
Demperne foran var uavhengige, og de bakre avhengige. Store døråpninger og lave terskler gjorde det enkelt å gå inn og ut av bilen. Bremseskiver var montert kun på forhjulene.
Hovedutgaver
Det ble laget over ti utgaver av Suzuki Wagon R+ (MM) gjennom produksjonsperioden. Bilene hadde bensin- og dieselmotorer. De kunne ha forhjuls- eller firehjulsdrift. 5-trinns manuell kasse og 4-trinns automatkasse var tilgjengelig.
1.3 Diesel MT-modellen var den mest drivstoffeffektive. Den var utstyrt med 4-sylinders, 16-ventils motor med turbo, intercooler og Common Rail drivstoffpumpe. Motoren hadde 69 hk. Maksimum dreiemoent var 170 Nm ved 1750 rpm. Bilen akselererte til 100 km/t på 15 sekunder. Topphastigheten var 155 km/t. Maksimum lastekapasitet var 445 kg. Drivstofforbruket per 100 km var 4,4 liter på langkjøring, 5,2 liter på blandet kjøring og 6,6 liter på bykjøring. Denne utgaven hadde forhjulsdrift.
Trimnivåer på Wagon R+ (MM)
Suzuki Wagon R+ (MM) allbruksbil kom i følgende trimnivåer: GA, GL og GLX. Bilene i begrenset opplag – First Edition, Special, Season – hadde eget utstyr.
GLX trimnivå hadde sentrallås, elektriske vinduer foran, servostyring, airbag foran og på sidene og 3-punkts sikkerhetsbelte på alle seter. Blokkeringsfrie bremser med bremsekraftfordeling, elektriske sidespeil og takskinner var standard fra fabrikk. Aircondition var valgfritt.