Tilbake
Land
Tilbake
Mine kjøretøy
-
Reservedeler til bilen din

-
Informasjon
Biler fra PEUGEOT Boxer Van (230): tekniske spesifikasjoner, versjoner og utførelser
Peugeot Boxer (230L) varebiler er 3-seters kommersielle kjøretøy produsert i 1994-2003. De ble for første gang demonstrert på Geneva Motor Show for publikum. Karosseriet på disse bilene ble utformet Giorgetto Giugiaro, den berømte italienske designeren. Drakoeffisienten var temmelig lav for denne klassens biler, og var bare 0,35. Det ble totalt brukt 7 år på denne modellens utforming. Den nye bilen ble ikke oversett og vant prisen "International Van of the Year" rett etter at den ble utgitt. I vår nettbutikk kan du kjøpe ulike reservedeler til Peugeot Boxer (230L) varebiler - alt fra tennplugger til panelklemmer til inventaret.
Peugeot Boxer (230L) varebilers tekniske spesifikasjoner
Varebilene ble produsert med ulike aksellengder. De varierte i størrelse fra 2850 til 3700 mm. Tilsvarende kunne lengden på bilens karosseri være 4749 til 5599 mm. Bilens bredde var alltid 2024 mm. Høyden kunne også variere: fra 2150 til 2860 mm. Lasterommets volum kunne være 7,5-14,0 m³. Bilens karosseri bar preg av korrosjonsbestandighet.
Den fremre fjæringen var uavhengig, den bakre avhengig med bladfjærer. Det var montert bremseskiver bilens fremre aksel, tromler - på den bakre.
Hovedversjoner
Det er blitt produsert rundt 20 versjoner av Peugeot Boxer (230L) varebiler gjennom hele produksjonsperioden. De aller fleste av dem gikk på bensin. Dreiemomentet ble som oftest overført til den fremre akselen. Men i tillegg til de forhjulsdrevne versjonene, var AWD også tilgjengelige i line-up.
Bilene ble drevet av 1,9-2,8 L motorer. Den minste utviklet 68 hk; den kraftigste - 127 hk. Avhengig av valgt versjon varierte bilenes lastekapasitet mellom 900 og 1900 kg. Drivstofforbruket ved kombinert kjøring kunne være fra 8 til 13,5 liter. Varebilene var utstyrt med en manuell 5-trinns eller automatisk 4-trinns girkasse.
Trimnivåer på Peugeot Boxer biler (230L)
Peugeot Boxer (230L) varebiler var minimalistisk utstyrt. Passasjersetene var doble. Førersetet var justerbart i høyden samt fremover/ bakover. Alle seter var utstyrt med nakkestøtter. Kupéen var preget av ergonomi: den hadde flere oppbevaringsrom for småting, og girspaken satt på dashbordet.