Deler Peugeot 307 Stasjonsvogn
Deler for Peugeot 307 Stasjonsvogn
-
Type 1.6 BioFlexår (Fra-til): 09.2007 - 04.2008
-
Karosseriet typeType stasjon
-
Kraft [kW] 80Kraft [hk] 109Sylindervolum (cc) 1587Sylindere 4
-
Ventiler per forbrenningskammerMotortypeGirkasse ---
-
Drivstofftype bensin/etanolDrivstoffforsyning ...Bremsesystem ...
Populære deler til PEUGEOT 307 fra reservedelskatalogen:
Viktige bildeler for Peugeot 307 Stasjonsvogn
Peugeot 307 Stasjonsvogn delekatalog
Populære varer til PEUGEOT 307 Break (3E)
Det mest populære tilbehøret til Peugeot 307 Stasjonsvogn
Biler fra PEUGEOT 307 Stasjonsvogn (3E): tekniske spesifikasjoner, versjoner og utførelser
Peugeot 307-biler (3E) er 5-seters stasjonsvogner som ble produsert i Europa fra 2002 til 2008. Disse bilenes spesielle egenskaper var høyt komfortnivå, passasjerkapasitet, utmerket styrbarhet. Du kan i vår nettbutikk kjøpe billige men høykvalitets reservedeler til Peugeot 307 (3E). For rask bestilling, ta kontakt med vår spesialist via nettprat eller via telefon.
Peugeot 307 (3E)s tekniske spesifikasjoner
Lengden på Peugeot 307 (3E) varebil var 4419 mm, bredden - 1577 mm, høyden - 1510 mm. Bakkeklaringen var 120 mm. Bagasjerommets volum varierte fra varierte mellom 503-1540 liter. En spesiell brettbar hylle ble montert inne i det; den gjorde det mulig å benytte ledig plass maksimalt. Kupéen inneholdt også mange nisjer og oppbevaringsplass for små ting. Hanskerommet var avkjølt.
Karosseriet var motstandsdyktig mot korrosjon. Fenderne var laget av plast, hetten av aluminium, dette bidro også til å redusere bilens vekt. En utragende dørkarm i kupéen gjorde det litt vanskelig å komme inn, men det økte det passive sikkerhetsnivået betydelig i tilfeller av sideskader.
Begge fjæringene var uavhengige og sørget for en utmerket styrbarhet og en stabilitet ved svingning. Bremseskiver var montert både på fremre og bakre aksel.
Hovedversjoner
Det er blitt utgitt mer enn 10 versjoner av Peugeot 307 (3E) i løpet av produksjonsperioden. Deres særtrekk var drivstoffeffektivitet: bensin -og dieselmotorene forbrukte lite drivstoff.
For eksempel brukte versjonen 2.0 HDI 90 hk bare 4,5 liter drivstoff pr. 100 km ved landeveiskjøring, 5,4 liter - ved kombinert kjøring og 7,1 liter - ved bykjøring. Effekten av den 4-sylindrede 8-ventilers 205 Nm motoren var imidlertid tilstrekkelig til å akselerere bilen til 100 km/t på 13,1 sekunder, og topphastigheten var på 174 km/t. Versjonens lastekapasitet var 597 kg.
Trimnivåer på 307 (3E)
For Peugeot 307 (2002-2008) stasjonsvogner ble det tilbudt noen få trimnivåer: XT, S, E, XS, XR, Urban, Premium og andre.
Bilene i trimnivået Urban var utstyrt med elektriske, oppvarmede speil, elektrohydraulisk servostyring, vindusvisker på bakruten. Elektriske vindusheiser opererte i kombinasjon med vinduslukker. Front- og sidekollisjonsputer, gardin-kollisjonsputer og trepunkts setebelter sørget for sikkerheten. ISOFIX forankringssystem var installert for montering av barneseter. Setene hadde stoffpolstring. For å oppnå maksimal komfort, kunne fører og passasjer justere setene sine i høyden og til sidene, samt i ryggstøtten. Et lydsystem med automatisk volumkontroll og to høyttalere samt klimaanlegg med kupéfilter var også inkludert i grunnutstyret.