Deler Peugeot 206 cc 2d
Deler for Peugeot 206 cc 2d
-
Type 1.6 16V (2DNFUF, 2DNFUR)år (Fra-til): 09.2000 - 12.2007
-
Karosseriet typeType stasjon
-
Kraft [kW] 80Kraft [hk] 109Sylindervolum (cc) 1587Sylindere 4
-
Ventiler per forbrenningskammerMotortypeGirkasse ---
-
Drivstofftype BensinDrivstoffforsyning ...Bremsesystem ...
Populære deler til PEUGEOT 206 fra reservedelskatalogen:
Også til følgende Peugeot-modeller:
Viktige bildeler for Peugeot 206 cc 2d
Peugeot 206 cc 2d delekatalog
Populære varer til PEUGEOT 206 CC (2D)
Det mest populære tilbehøret til Peugeot 206 cc 2d
Biler fra PEUGEOT 206 CC (2D): tekniske spesifikasjoner, versjoner og utførelser
Peugeot 206 CC (2D) biler er kjente kabrioleter i Europa, som ble produsert fra 2000 til 2007. Dette var de første europeiske bilene innen sitt område som hadde et stivt sammenleggbart tak i stedet for et av stoff. Modellen var i 2004 den mest solgte kabrioleten i Europa. Gjennom produksjonsperioden ble det produsert 369 000 av disse bilene. Du kan kjøpe høykvalitets reservedeler til Peugeot 206 CC (2D), samt slitedeler og bilpleieprodukter i vår nettbutikk. Du finner et stort utvalg av stilig tilbehør i vår katalog, noe som kan brukes til å gi bilen din et personlig preg.
Peugeot 206 CC (2D)s tekniske egenskaper
Peugeot 206 CC var 3835 mm lang, 1673 mm bred og 1373 mm høy. Volumet på bagasjerommet varierte fra 175 til 410 liter. Bakkeklaring var 110 mm. Kupéen hadde sitteplass til en fører og tre passasjerer.
Taket ble drevet med elektrohydraulikk. For å brette det sammen, måtte festene kobles fra og tilhørende knapp trykkes på. Spesielle horisontale gardiner beskyttet gjenstander som var lagret i bagasjerommet mot tilsmussing.
Det var montert ventilerte bremseskiver på forakselen og ikke-ventilerte på bakakselen. Lettmetallfelger samsvarte med den sportslig stilen på bilen.
Hovedversjoner
I løpet av produksjonsperionden ble det utgitt 4 versjoner av Peugeot 206 CC (2000-2007) kabriolet: 3 bensinversjoner og 1 dieselversjon. De var alle forhjulsdrevne.
Dieselmodellen 1,6-16V HDiF hadde de mest balanserte egenskapene. Den hadde 4-sylindret, 16-ventils turbomotor med Common Rail direkte drivstoffinnsprøytning og intercooler. Det maksimale dreiemomentet på 120 hk motoren var 240 Nm, som ble nådd ved 1750 rpm. Modellen akselererte til 100 km/t i løpet av 10,5 sekunder, og hadde en topphastighet på 190 km/t. Drivstofforbruket var moderat: 4,2 liter ved landeveiskjøring, 4,9 liter ved kombinert kjøring og 6,1 liter ved bykjøring. Lastekapasiteten var på 405 kg.
Trimnivåer på 206 CC (2D)
Noen få trimnivåer ble tilbudt til Peugeot 206 CC kabrioleter: Black & Silver, Exclusive Edition, RcLine, Griffe, Quicksilver, Premium, Roland Garros og andre.
Trimnivået Premium var utstyrt med et blokkeringsfritt bremsesystem med bremsekraftfordeling, bremseassistanse, side-, front- og hode-kollisjonsputer, kjørecomputer, lydanlegg, sentrallås med fjernstyrt FOB nøkkel, elektriske vinduer foran og bak. De komfortable sportssetene var høydejusterbare og utført i skinn. Rattet var også trimmet i skinn. Intensiteten til dashbord-belysningen kunne justeres. Mot en ekstra kostnad ble det tilbudt navigasjonssystem og aircondition.