Deler Fiat Stilo Stasjonsvogn
Deler for Fiat Stilo Stasjonsvogn
-
Type 1.9 D Multijetår (Fra-til): 09.2005 - 08.2008
-
Karosseriet typeType stasjon
-
Kraft [kW] 88Kraft [hk] 120Sylindervolum (cc) 1910Sylindere 4
-
Ventiler per forbrenningskammerMotortypeGirkasse ---
-
Drivstofftype DieselDrivstoffforsyning ...Bremsesystem ...
-
Type 1.9 D Multijet (192DXT1B)år (Fra-til): 09.2005 - 08.2008
-
Karosseriet typeType stasjon
-
Kraft [kW] 110Kraft [hk] 150Sylindervolum (cc) 1910Sylindere 4
-
Ventiler per forbrenningskammerMotortypeGirkasse ---
-
Drivstofftype DieselDrivstoffforsyning ...Bremsesystem ...
-
Type 1.9 D Multijetår (Fra-til): 09.2005 - 08.2008
-
Karosseriet typeType stasjon
-
Kraft [kW] 74Kraft [hk] 100Sylindervolum (cc) 1910Sylindere 4
-
Ventiler per forbrenningskammerMotortypeGirkasse ---
-
Drivstofftype DieselDrivstoffforsyning ...Bremsesystem ...
-
Type 2.4 20V (19245ZO)år (Fra-til): 01.2004 - 08.2008
-
Karosseriet typeType stasjon
-
Kraft [kW] 123Kraft [hk] 167Sylindervolum (cc) 2446Sylindere 5
-
Ventiler per forbrenningskammerMotortypeGirkasse ---
-
Drivstofftype BensinDrivstoffforsyning ...Bremsesystem ...
Populære deler til FIAT STILO fra reservedelskatalogen:
Også til følgende Fiat-modeller:
Viktige bildeler for Fiat Stilo Stasjonsvogn
Fiat Stilo Stasjonsvogn delekatalog
Populære varer til FIAT STILO Multi Wagon (192)
Det mest populære tilbehøret til Fiat Stilo Stasjonsvogn
Biler fra FIAT Stilo Multi Wagon (192): tekniske spesifikasjoner, versjoner og utførelser
Fiat Stilo 192 stasjonsvogner er 5-seters biler som ble produsert mellom 2002 og 2008. Debuten fant sted i 2002 på Paris Motor Show. MultiWagon ble brukt som betegnelse på biler i denne karosseriversjonen. Og stasjonsvognen som ble produsert i 2005 med utseende som en off-roader ble kjent som Uproad. Disse bilene var meget romslige på tross av deres kompakte størrelser, noe som ble verdsatt av mange kunder. Et stort utvalg av komponenter til biler av flere ulike merker presenteres i vår nettbutikks katalog. Du kan kjøpe en passende reservedel til din Fiat Stilo 192 stasjonsvogn uavhengig av versjon eller produksjonsår.
Fiat Stilo 192 stasjonsvogners tekniske spesifikasjoner
Stasjonsvognen var 4516 mm lang, 1756 mm bred, 1570 mm høy. Bakkeklaringen var på 150 mm. Semi-uavhengig torsjonsbjelkefjæring var installert på den bakre akselen. Den var holdbar og pålitelig. Dessuten var den også svært kompakt, noe som tillot å bruke det indre rommet fordelaktig, særlig ved å øke bagasjerommet. Dets volum kan øke fra 510 til 1480 liter ved å legge ned ryggen på baksetet. Videre hadde også passasjersetet foran nedfellbar rygg. Bakruten kunne om nødvendig åpnes. Enkelte biler hadde et hull i baksetet, ment for å kunne transportere ski.
Både på fremre og bakre aksel hadde bilen bremseskiver.
Hovedversjoner
Mer enn 15 versjoner av Fiat Stilo 192 stasjonsvogner (2002-2008) ble utgitt i løpet av produksjonstiden, både diesel- og bensindrevne. Alle var forhjulsdrevne.
Versjonen 1.9 JTD 16v 140 var blant de mest populære. Motoren som hadde 4 sylindre og 16 ventiler, turbolader, intercooler og Common Rail drivstoffinnsprøytningssystem viste utmerket dynamikk og høy drivstoffeffektivitet. Motorens dreiemoment utgjorde 305 Nm og utgangseffekten var 140 hk. Det tok bare 10 sekunder å akselerere til 100 km/t og den maksimale hastigheten på versjonen var på 200 km/t. Forbruket av drivstoff var lavt: kun 7,8 liter pr. 100 km ved bykjøring, 5,6 liter ved kombinert kjøring og 4,4 liter ved landdeveiskjøring. Lastekapasiteten på denne versjonen var på 535 kg. Den hadde en manuell 6-trinns girkasse.
Trimnivåer på Stilo 192
Alt etter markedssegmentet kunne Stilo 192 stasjonsvogner tilbys i ett av de følgende trimnivåer: Dynamic, Active, Business Connect, Abarth, Actual, Young, Emotion, Active Plus. En spesiell utstyrsliste ble tilbudt for serier med et begrenset antall biler: Torino, Trofeo, Michael Schumacher og andre.
Utstyret var ganske rikholdig. Trimnivået Emotion hadde blokkeringsfritt bremsesystem med kraftfordeling, bremseassistanse, klimaanlegg, cruise control. Bilen hadde fabrikkmonterte kollisjonsputer foran, i sidene, i hodehøyde og bak. Setene var oppvarmede og høydejusterbare. Førersetet hadde utmerket korsryggstøtte.