Deler Citroen Xsara Picasso
Deler for Citroen Xsara Picasso
-
Type 1.6 16V LPGår (Fra-til): 06.2004 - 12.2010
-
Karosseriet typeType stasjon
-
Kraft [kW] 80Kraft [hk] 109Sylindervolum (cc) 1587Sylindere 4
-
Ventiler per forbrenningskammerMotortypeGirkasse ---
-
Drivstofftype bensin/bilgass (LPG)Drivstoffforsyning ...Bremsesystem ...
-
Type 1.6 Flexår (Fra-til): 10.2006 - 06.2012
-
Karosseriet typeType stasjon
-
Kraft [kW] 83Kraft [hk] 113Sylindervolum (cc) 1587Sylindere 4
-
Ventiler per forbrenningskammerMotortypeGirkasse ---
-
Drivstofftype bensin/etanolDrivstoffforsyning ...Bremsesystem ...
Populære deler til CITROËN XSARA fra reservedelskatalogen:
Også til følgende Citroën-modeller:
Viktige bildeler for Citroen Xsara Picasso
Citroen Xsara Picasso delekatalog
Populære varer til CITROËN XSARA PICASSO (N68)
Det mest populære tilbehøret til Citroen Xsara Picasso
Biler fra CITROËN Xsara Picasso (N68): tekniske spesifikasjoner, versjoner og utførelser
Kjøretøyet Citroën Xsara Picasso (N68) er kompakte flerbruksbiler med 5 dører, som ble produsert fra 1999 til 2010. De ble først lansert på Paris Motor Show i 1998. Det ble produsert totalt 1 736 727 av disse bilene i løpet av produksjonsårene, noe som tyder på betraktelig kommersiell suksess. I nettbutikken vår kan du kjøpe reservedeler til Citroën Xsara Picasso og andre biler. Det er kampanjeavslag på mange av dem. Abonner på nyhetsbrevet vårt for å være den første som får greie på gode tilbud.
De tekniske egenskapene til Citroën Xsara Picasso
Flerbruksbilen Citroën Picasso (N68) var en 4276 mm lang, 1751 mm bred og 1637 mm høy bil. Det var 5 seter i bilen. Baksetene var separate og kunne fjernes hver for seg. Avhengig av hvordan baksetene ble plassert, og hvor mange det var av dem, kunne volumet i bagasjerommet variere mellom 550 og 2128 liter. Bakkeklaringen kunne være opp til 150 mm.
Opphenget foran var uavhengig og hadde MacPherson-fjærbein, mens det bak var uavhengig med bærearmer. Begge hadde i tillegg stabilisatorstenger. Det var alltid montert bremseskiver på fremakselen til dette kjøretøyet. Bak kunne de ha skiver eller tromler, avhengig av versjonen.
Hovedversjoner
Det kom rundt 20 versjoner av stasjonsvognen Citroën Xsara Picasso (N68) i løpet av årene den ble produsert. Det var hybridversjoner i tillegg til bensin og diesel. Alle hadde forhjulsdrift.
Dieselversjonen 1.6 HDi var blant de mest drivstoffeffektive. Den var utstyrt med en turbomotor med 4 sylindre og 16 ventiler, fellesrørinnsprøyting, mellomkjøler og partikkelfilter. Maks dreiemoment for motoren var 240 NM. Det ble nådd ved 1750 o/min. Flerbruksbilen kunne akselerere til 100 km/t på 10,8 sekunder. Topphastigheten var 183 km/t. Drivstofforbruket ved bykjøring var 6,4 liter på 100 km og 4,4 liter i syklusen med landeveiskjøring og 5,1 liter for kombinert kjøring. Den maksimale lastekapasiteten til denne versjonen var på 557 kg.
Utstyrspakker for Xsara Picasso (N68)
Avhengig av markedet og produksjonsåret var flerbruksbilene Citroën Picasso (N68) tilgjengelig med følgende utstyrspakker: LX, SX, Caractere, Prestige, Exclusive, Attraction, Crystal, Difference, Style, Confort, Tendance, Premium og andre.
Premium utstyrspakker inkluderte cruise control med hastighetsbegrensning, elektriske vinduer foran og bak, tåkelys foran, automatisk klimakontroll, ABS-bremser, stabilitetskontroll og kollisjonsputer foran og på sidene. Denne utstyrspakken inkluderte også felger i lettmetall fra fabrikken. Setene var av velur.